[kdecat] kde-i18n-ca Digest, Vol 28, Issue 7

Paco Rivière friviere at palmcat.org
Thu Jul 28 12:03:10 UTC 2005

    Gràcies a tots per les vostres amables paraules. Confeso que encara
no m'aclareixo gaire amb el sistema de gestió d'arxius, així és que de
moment faré servir més la llista que el SVN (coneixia el CVS!). Doneu-me
una mica de temps. Tot i que entenc perfectament que és més eficient fer
les coses que demanar-les, de moment espero poder comptar amb la vostra
ajuda.

    Cordialment,

    Paco

En/na kde-i18n-ca-request at kde.org ha escrit:

--
Paco

Jabber-ID: paco at jabber.puntbarra.com
Skype: frivieret
paco at friviere.tk
http://friviere.tk

Endevinalla: Qui vol ser d'un club d'on no pots sortir quan vols, fins i tot si hi has entrat a la força? (Aynapse)

--
Aquest missatge ha sortit sense virus.