[kdecat] Palm i locales

Paco Rivière friviere at palmcat.org
Thu Jul 28 14:11:47 UTC 2005

    A risc d'abusar de la vostra amabilitat hi un punt que penso està
relacionat amb el KPilot - o potser no -!

    En sincronitzar el meu PalmT3 amb l'Ubuntu Hoary, després de milers
de proves (qué bé que va el lsusb - ho he d'explicar a PalmCAT!!) m'he
trobat amb la sorpresa que tots els accents i caracters no saxons han
estat substituïts al meu Palm T3 per altres (2) , a més de retallat-se
en un caràcter tots els mots que el contenien (I tinc més de 500 targetes!!)

    No sé si hi ha cap solució, o si em passarà de nou, ara ho estic
corregint a mà - em passaré setmanes! - però tinc una por terrible que
torni a passar!

--
Paco

Jabber-ID: paco at jabber.puntbarra.com
Skype: frivieret
paco at friviere.tk
http://friviere.tk

<a
href="http://www.spreadfirefox.com/?q=affiliates&id=82042&t=1">Baixa
el  Firefox!</a>

Endevinalla: Qui vol ser d'un club d'on no pots sortir quan vols, fins i
tot si hi has entrat a la força? (Aynapse)

'Never attribute to malice that which can be adequately explained by
stupidity'

Si la velocitat mata, els usuaris de uin2 viuran eternament.

Hi han dos tipus d'usuaris de windows, els que tenen alguns virus, i els
que no saben que en tenen molts.

--
Aquest missatge ha sortit sense virus.