[kdecat] Dubtes amb el K3b

Antoni Bella evasten5 at yahoo.es
Sun Jul 3 19:32:09 UTC 2005

  Hola

 --- Albert Astals Cid <aacid at kde.org> escribió:

> A Diumenge 03 Juliol 2005 12:00, Marc Coll va
> escriure:
> i el lead-out són el
> làser "entri" o "surti"
> del disc, potser? O
> No se, es una d'aquestes coses que si tradueixes no
> entendré i si no ho
> tradueixes si no faré, però aiuxò no vol dir que no
> s'hagi de traduir, no se
> si m'explico.

  Jo ho traduiria, tot i que és millor veure/decidir
amb el programa en funcionament: el deixes sense
traduir i quan et surtin dits missatges pensa en la
posible traducció "entrada/sortida". Es podria afegir
"... làser", però ho veig massa aventrat.

> és superior a la de
> buffer de la gravadora es
> era una putada,
> traducció que em ve al cap
> convenç. Algú en té cap
> Jo diria "buidat del buffer" però com traduim buffer
> "buidat de la memòria
> intermèdia" no em sembla malament.

  Em sembla correcte tot i que també es podria emprar
"sobreïximent de la memòria cau" -busqueu al
diccionari que no ho tinc massa clar-.

> Home jo diria que no te sentit traduir el nom d'una
> tecnologia.

  Exacte. Algun motiu per a fer-ho?

  Fes-ho així, «burnproof»: d'aquesta manera s'enten
que és un mot tècnic, amb context o sense.

> enllà de la seva
> un disc de 700 (a
> traduir? Sobregravació?
> Ultragravació? Supergravació?
> Sobregravacio m'agrada.

  No hi veig iconvenient.

> O simplement no es
> Jo no ho traduiria.

  "Microprogramari". L'he emprat ampliament a totes
les traduccions.

  Atentament
  Toni

Sort

## Correu-e :	<bella5 AT teleline DOT es>	##,
## ID de Jabber: vasten AT jabber DOT org	## i
col·laborador dels projectes:
    Debian en català: http://www.debian.org/international/Catalan/
    KDE en català: http://ca.i18n.kde.org/
    T.P: http://www2.iro.umontreal.ca/~pinard/po/registry.cgi?team=ca