[kdecat] era:[Automatització de revisions simples] Com fer correccions a la *i18n dels programes informàtics

Antoni Bella evasten5 at yahoo.es
Fri Jan 28 08:47:15 UTC 2005

  Hola Albert

  Temps _enrere_ vaig estar treballant en el tema d'un
script escrit en perl que ajudés a revisar la
qualitat. Si t'interesa una manera d'aplicar-ho vaig
penjar la informació a La Farga en el següent enllaç:

Com fer correccions a la *i18n dels programes
informàtics
    <http://www.lafarga.org/node/view/167>

  El títol no és ni de bon tros el millor però la idea
no ha tingut cap rebuda.

 --- Sebastia Pla i Sanz <sps at sastia.com> escribió:
> [...]
> entrades a totes els
> diff a algú amb permisos
> algun problema amb el
> guió (queda clar per
>
> M'ho pots enviar a mi o a l'Albert. Em sembla que
> l'Antoni té problemes per a
> fer els commit. Per la meva banda jo ja ho he
> modificat a kdelibs i
> continuaré amb kdebase.
>
> Quant a l'escript, guió o seqüència per ajudar al
> control de qualitat, em
> sembla molt bona idea. Crec que també pot ser
> interessant per altres equips.
> El podries enviar a la llista kde-i18n-doc un cop

  Encara més, envia els progresos aquí i entre els
interesats -jo sí- en farem cinc centims. ;-)

  Atentament
  Toni

=====
Sort

## Correu-e :	<bella5 AT teleline DOT es>	##,
## ID de Jabber: vasten AT jabber DOT org	## i
col·laborador dels projectes:
    Debian en català: http://www.debian.org/international/Catalan/
    KDE en català: http://ca.i18n.kde.org/
    T.P: http://www2.iro.umontreal.ca/~pinard/po/registry.cgi?team=ca