[kdecat] Script

Pere Constans constans at molspaces.com
Wed Jan 26 22:31:27 UTC 2005

Hola, veig que hi esta havent una certa controversia alhora de trobar una
'traduccio' addient i m'agradaria de dir la meva opinio. Jo usaria "escript".

Les raons:

1) Cap de les propostes que estic veient s'acosta al significat d' 'script' en
aquest context informatic, ni cap te la forca suggestiva d'aquesta paraula.

2) Malgrat que "escript" no es al diccionari, no estem pas manllevant un mot
estrany o alie, com seria 'firewall' o 'software'. Ve de la mare, del llati.

En qualsevol cas, i com ja s'ha dit i repetit, sapiguer trobar unitat i
consens es una questio de vida o mort per a la nostra llengua.

Pere