[kdecat] KMF en xml + xslt = KMF en html

Josep Ma. Ferrer josep.m.ferrer at telefonica.net
Sat Jan 15 22:47:16 UTC 2005

En/na David Gil ha escrit:
> [...]
> dissenyar un fitxer xml de KMF que processat amb un altre fitxer xslt dóna
> com a resultat un fitxer html ordenat pel topic i pel keyword (mireu els
> fitxers). Vos envie els tres fitxers (xml, xslt i html), però podeu comprovar
> que funciona amb sablotron:
> sabcmd KMF.xslt KML.xml > KMF.html
>
> Ara el que voldria són suggerències, crítiques, etc. Quan el format siga
> definitiu, es pot fer un fitxer dtd i finalment incorporar-lo a la pàgina web
> i amb un poc de codi php aconseguir una pàgina de KMF fàcil de mantenir
> (només caldria incorporar noves entrades al fitxer xml).

	Suggeriments: Jo que crec que així està prou bé. Com a molt, fer que a
la columna "explanation" es puguin posar enllaços als fils, però tampoc
crec que sigui imprescindible, ja que la vida dels enllaços a Internet
no és gaire llarga, en general.

	Crítiques: Et puc felicitar per la feina? Doncs, felicitats!