[kdecat] KMF en xml + xslt = KMF en html

Tevi tevibp at wanadoo.es
Sat Jan 15 21:36:02 UTC 2005

A Dijous 13 Gener 2005 16:27, David Gil va escriure:
> [...]
> dissenyar un fitxer xml de KMF que processat amb un altre fitxer xslt dóna
> com a resultat un fitxer html ordenat pel topic i pel keyword (mireu els
> fitxers). Vos envie els tres fitxers (xml, xslt i html), però podeu
> comprovar que funciona amb sablotron:
> sabcmd KMF.xslt KML.xml > KMF.html
>
> Ara el que voldria són suggerències, crítiques, etc. Quan el format siga
> definitiu, es pot fer un fitxer dtd i finalment incorporar-lo a la pàgina
> web i amb un poc de codi php aconseguir una pàgina de KMF fàcil de mantenir
> (només caldria incorporar noves entrades al fitxer xml).

Jo no havia dit res perquè poca cosa podia afegir. Em sembla que pot anar molt
bé. Potser posar els noms dels camps en català que suposo que ja estava
previst.
La pàgina aquesta amb combinació amb Ctrl-F anirà molt bé, com un resum dels
arxius de la llista.