[kdecat] KMF en xml + xslt = KMF en html

David Gil al016950 at yahoo.es
Sat Jan 15 23:02:50 UTC 2005

A Dissabte 15 Gener 2005 23:47, vas escriure:
>  Suggeriments: Jo que crec que així està prou bé. Com a molt, fer que a
> la columna "explanation" es puguin posar enllaços als fils, però tampoc
> crec que sigui imprescindible, ja que la vida dels enllaços a Internet
> no és gaire llarga, en general.

Ja estic pensant com fer-ho. Crec que el més fàcil serà posar el codi html de
l'enllaç a l'xml i la llista i la data al text que es vorà (<a ...>[kdecat]
28-12-2004</a>). L'enllaç apuntaria al fil no a cap missatge concret.

>  Crítiques: Et puc felicitar per la feina? Doncs, felicitats!

Gràcies!   :)

David Gil
--
Visita jorge.cortell.net