[kdecat] KMF

Sebastia Pla i Sanz sps at sastia.com
Mon Jan 10 20:51:39 UTC 2005

Hola a tothom,

Acabo de constatar que ahir vaig escriure "comanda" per "comandament" a un
correu que vaig enviar a la llista, traducció errònia de l'anglès "command".
Això del KMF em sembla una molt bona idea i crec que una de les seccions
hauria de ser "false friends" o "paranys de traducció", com ara aquest o un
altre que se'ns havia colat: "rotar" per "rotate".

Cordialment,
Sebastià
--
Encara quedem valencians que no volem deixar d'ésser el poble que som,
que no volem cedir a la dissolució ni a la indiferència.