[kdecat] Kturtle en català

Albert Astals Cid tsdgeos at terra.es
Thu Jan 6 23:53:36 UTC 2005

Dues coses:

 - Les comandes SI s'han de traduir, es una de les gràcies del KTurtle i una
de les raons per que estigui a kdeedu (i no a un altre lloc)

 - Per KDE 3.3.x la IGU està traduida al cent per cent
http://i18n.kde.org/stats/gui/KDE_3_3_BRANCH/ca/kdeedu/index.php (no així les
comandes) en canvi per la branca que es convertirà en 3.4.0 cal una mica de
feina a la IGU http://i18n.kde.org/stats/gui/HEAD/ca/kdeedu/index.php

Albert

A Divendres 07 Gener 2005 00:46, Josep Ma. Ferrer va escriure: