[kdecat] Kturtle en català

Lluís Gras serni at serni.net
Thu Jan 6 22:54:48 UTC 2005

> Hola!
>
> El mòdul kdeedu el porte jo. Pots agafar el fitxer de kturtle, però
> t'agraïria
> que m'enviares la traducció acabada per pegar-li una miradeta.

Cap problema ... veig a les fonts ( el cvs no ha volgut funcionar i m'he
descarregat les fonts de la Sarge aprofitant que acaba d'entrar el KDE
3.3.1 ) que hi ha tres fitxers a editar.

> Recomanacions (súpliques):
> --Mira't la guia d'estil de Softcatalà, així com el glossari.

Ja ho he fet ... el problema és que en general cadenes com: while, foreach
i cosetes d'aquestes no es tradueixen i em preguntava sí hi ha alguna
"legislació" al respecte alhora de traduïr comandes.

> --Comprova l'ortografia quan acabes amb el KBabel, així com els
> acceleradors.

D'acord !!!

> Ànim!

Ja farà falta que les festes gairebé ja han acabat.