[kdecat] Kturtle en català

David Gil al016950 at yahoo.es
Thu Jan 6 22:41:51 UTC 2005

Hola!

El mòdul kdeedu el porte jo. Pots agafar el fitxer de kturtle, però t'agraïria
que m'enviares la traducció acabada per pegar-li una miradeta.

Recomanacions (súpliques):
--Mira't la guia d'estil de Softcatalà, així com el glossari.
--Comprova l'ortografia quan acabes amb el KBabel, així com els acceleradors.

Ànim!

David Gil

A Dijous 06 Gener 2005 20:16, Lluís Gras va escriure: