[kdecat] Re: kde-i18n-ca Digest, Vol 23, Issue 21

Antoni Bella evasten5 at yahoo.es
Thu Feb 24 09:12:42 UTC 2005

 --- Daniel Fortuny Anguera <dfortuny at pie.xtec.es>
escribió:
> [...]
> l'interès en els programes educatius a les etapes
> infantil i primària.
>
> El que deia de les activitats és que, p. ex., el
> KLettres empra fonètica
> francesa o KHangman només té possibilitat de
> decarrega de fitxers txt de
> vocabulari genèric en català i no de temes que
> podrien ser d'interès a les
> escoles (medi social, natural, ..., per assignatures
> i temes d'estudi).
>
> La meva intenció era fer les traduccions de les
> Guies de KDE però veig que "he
> fet tard". De totes maneres no tinc cap inconvenient

  Hola

  Al mòdul kdeedu hi ha molta feina a fer, molta que
es pot fer i moltíssima més per a millorar-lo.

  Per mi endavant. De ven segur que us podreu
coordinar per a treure més feina i qualitat en menys.
La doc del KHangman també és a "mig fer", falta
actualitzar-la.

  Atentament
  Toni
PD:
Abans però caldrà traduir la doc base i que ens la
distribueixin oficialment junt amb els tarballs.

> A Dimecres 23 Febrer 2005 07:26,
> kde-i18n-ca-request at kde.org va escriure:
> 23, Issue 20
> <kde-i18n-ca at kde.org>

> Anguera va escriure:

> em passaríeu les eines.

> activitats d'alguns
> noves activitats.

> activitats. Potser et
> que deies del kdeedu).
> son de la Interfície (el
> KDE.

> crec que és així.

> educatiu del KDE sempre

=====
Sort

## Correu-e :	<bella5 AT teleline DOT es>	##,
## ID de Jabber: vasten AT jabber DOT org	## i
col·laborador dels projectes:
    Debian en català: http://www.debian.org/international/Catalan/
    KDE en català: http://ca.i18n.kde.org/
    T.P: http://www2.iro.umontreal.ca/~pinard/po/registry.cgi?team=ca