Fwd: IMAGEMAP (Era [kdecat] Traduccions de l'amaroK i el ShowImg)

Pau Capdevila pau.capdevila at estudiant.upc.edu
Wed Feb 23 08:50:34 UTC 2005

Hola,

Jo fins ara m'anava guiant per les guies de SoftCatalà digueu-me si no ho fem
a l'equip (Al glossari de softcatalà també apareix com a "mapa de la
imatge"...)

A més jo tinc al subconscient el mapa polític de comarques que vaig fer a 5è
d'EGB amb cables al darrere relacionant les comarques amb el nom que feien
encendre una bombeta quan l'encertaves...Des de llavors un mapa per a mi és
una sectorització per regions d'un dibuix pintat a llapis...que s'assembla
força a la sectorizació que es fa d'una imatge que enllaça cada una de les
divisions amb un hiperenllaç...

No és per no canviar-ho...eh... ;)

Pau

A Dimecres 23 Febrer 2005 08:06, Orestes Mas va escriure: