[kdecat] Traduccions de l'amaroK i el ShowImg

Albert Astals Cid tsdgeos at terra.es
Wed Feb 23 10:10:08 UTC 2005

A Dimecres 23 Febrer 2005 00:30, Pau Capdevila va escriure:
> [...]
> la dinàmica d'equip soc relativament nou...Per res voldria que semblés que
> no respecto la vostra feina ni les decisions comunes.
>
> Suposo que prefereixo tornar-ho a canviar que no esperar-me a
> discutir-ho...quan vaig a per feina no m'aturo...Em suggeriu deixar-ho com
> a fuzzy?
>
> Aviso: A l'amaroK vaig usar "escript" i al ShowImg "catxé" (per alguna
> banda he vist caché). Les torno a marcar com a fuzzy? (les vaig tenir fins
> a últim moment...però em feia mal a la vista no tenir-ho al 100%).
Hmm, script es va discutir fa poc i no m'enrecordo que vam decidir (si es que
es va decidir alguna cosa :-D) en quant a cache la traducció que tots fem
servir (i com a mínim jo odio) es [memoria] cau.

> Sobre el tema de les Kparts si us sembla bé ho canvio a components que
> agafa més el significat que "part" i no és tan tècnic com Kpart...
Component mola :-)

> Tema a part: Al kopete quan algun es connecta el missatge en anglès no
> tindria gènere: "fulanito is online". En català si posa un nom femení no
> concorda amb la traducció "està connectat".
Correu a part.

Albert