Fwd: IMAGEMAP (Era [kdecat] Traduccions de l'amaroK i el ShowImg)

Albert Astals Cid tsdgeos at terra.es
Wed Feb 23 10:10:14 UTC 2005

Ok, si tothom està d'acord en que mapa d'imatge és millor doncs ja està. No
cal que m'ho enviis de moment pq el CVS està completament congelat i si pujo
algo el coordinador hem caparà, ja aviaré quan el CVS torni a accpetar
traduccions.

Albert

A Dimecres 23 Febrer 2005 09:50, Pau Capdevila va escriure: