[kdecat] Re: kde-i18n-ca Digest, Vol 23, Issue 21

Daniel Fortuny Anguera dfortuny at pie.xtec.es
Wed Feb 23 08:31:41 UTC 2005

Hola.

Pel que veig la majoria esteu relacionats en altres àmbits. Jo estic aquí per
l'interès en els programes educatius a les etapes infantil i primària.

El que deia de les activitats és que, p. ex., el KLettres empra fonètica
francesa o KHangman només té possibilitat de decarrega de fitxers txt de
vocabulari genèric en català i no de temes que podrien ser d'interès a les
escoles (medi social, natural, ..., per assignatures i temes d'estudi).

La meva intenció era fer les traduccions de les Guies de KDE però veig que "he
fet tard". De totes maneres no tinc cap inconvenient en col·laborar... És per
això que espero la vostra resposta.

Daniel.

A Dimecres 23 Febrer 2005 07:26, kde-i18n-ca-request at kde.org va escriure: