[kdecat] Re: kde-i18n-ca Digest, Vol 23, Issue 20

Tevi tevibp at wanadoo.es
Tue Feb 22 19:19:54 UTC 2005

A Dimarts 22 Febrer 2005 19:24, Daniel Fortuny Anguera va escriure:
> Benvolguts.
>

> D'acord. Me'n puc encarregar de la revisió. Ja em passaríeu les eines.
>
> D'altra banda estaria interessat en ampliar les activitats d'alguns
> programes, afegint fitxers de text o editant noves activitats.
>
> Ja em direu alguna cosa.
>

> Daniel.
Jo no t'he entès. Què vols dir amb ampliar les activitats. Potser et
refereixes a fer més activitats didàctiques? (pel que deies del kdeedu). Les
traduccions de les que ens encarreguem aquí son de la Interfície (el programa
en sí) i de la documentació oficial del KDE.

Potser algú més veterà que jo em corregirà, però crec que és així.

De totes maneres material en català del programari educatiu del KDE sempre
serà benvingut per un servidor.

Tevi