[kdecat] Traduccions de l'amaroK i el ShowImg

Pau Capdevila pau.capdevila at estudiant.upc.edu
Tue Feb 22 23:30:16 UTC 2005

Hola,

Perdò per no haver-ho discutit abans...Tan en la tasca de traducció com amb la
dinàmica d'equip soc relativament nou...Per res voldria que semblés que no
respecto la vostra feina ni les decisions comunes.

Suposo que prefereixo tornar-ho a canviar que no esperar-me a
discutir-ho...quan vaig a per feina no m'aturo...Em suggeriu deixar-ho com a
fuzzy?

Aviso: A l'amaroK vaig usar "escript" i al ShowImg "catxé" (per alguna banda
he vist caché). Les torno a marcar com a fuzzy? (les vaig tenir fins a últim
moment...però em feia mal a la vista no tenir-ho al 100%).

Sobre el tema de les Kparts si us sembla bé ho canvio a components que agafa
més el significat que "part" i no és tan tècnic com Kpart...

Tema a part: Al kopete quan algun es connecta el missatge en anglès no tindria
gènere: "fulanito is online". En català si posa un nom femení no concorda amb
la traducció "està connectat".

Pau

A Dimarts 22 Febrer 2005 20:24, Tevi va escriure: