[kdecat] Més coses per a regextool

Albert Cervera Areny albertca at hotpop.com
Mon Feb 14 21:58:57 UTC 2005

A Dilluns 14 Febrer 2005 17:31, David Gil va escriure:
> [...]
> o ci-, s'escriurà sempre en la forma plena (se):
>
>         Se sap que algunes característiques...
>         Les propietats d'aquest programa se sumen a les de...
>
> --2.17. La doble negació
>
>     En frases negatives, les partícules mai, cap, res, gens i ningú han de
> dur no sempre:
>
> No tragueu mai el disquet abans d'hora.
> Cap ordre no s'ha d'escriure en majúscules.
> Sense la contrasenya, ningú no està autoritzat a accedir a la informació.
>
> Açò no sé si es podria implementar. Albert, es pot fer que busque la
> paraula "no" a la frase si hi ha alguna de les partícules que s'esmenten

Aquí necessito ajuda. Algú sabria crear una expressió regular capaç de
detectar que una frase conté una d'aquestes paraules però no conté la paraula
"no" ?

> --2.21.2. Ús de "sorry"
> Podríem buscar expressions com ara "em sap greu" o "ho sento" que en català
> sobren.

Ara com ara el connector no permet cercar en les cadenes en anglès. Però es
podria afegir fàcilment... queda com a pendent.