[kdecat] Recordatori amb faltes

Sebastia Pla i Sanz sps at sastia.com
Mon Feb 14 20:36:41 UTC 2005

> Hola!
>
> De tant en tant rep el següent recordatori que estic "afiliat" a la
> llista de  correu. Em podríeu dir si es pot modificar? És que té unes
> quantes faltes  d'ortografia, però no vull posar-me a corregir-les si
> després no pot  substituir a l'actual.

Hola,

Aquest recordatori l'envia el programa gestor de la llista "mailman",
gestionat directament des dels servidors del projecte KDE. A la pàgina de
subscripció pots configurar l'idioma. Jo el tinc en anglès, per això no ho
havia vist. La pàgina també es pot mostrar en català i també hi ha alguna
falta.

Si vas a la pàgina d'internacionalització del projecte
http://www.gnu.org/software/mailman/i18n.html veuràs que un tal Robert
Garrigós és el mantenidor de la traducció al català. Millor que li enviïs els
teus comentaris. Una darrera qüestió: encara que ell ho modifiqui no implica
que quedi corregit a la llista kde-i18n-ca. Fins que la gent que porta
l'infraestructura KDE no actualitzi la seva versió de mailman no quedarien
corregides aquestes faltes.

Cordialment,
Sebastià

--
Encara quedem valencians que no volem deixar d'ésser el poble que som,
que no volem cedir a la dissolució ni a la indiferència.