[kdecat] Recordatori amb faltes

mailman-owner at kde.org mailman-owner at kde.org
Mon Feb 14 15:26:00 UTC 2005

Hola!

De tant en tant rep el següent recordatori que estic "afiliat" a la llista de
correu. Em podríeu dir si es pot modificar? És que té unes quantes faltes
d'ortografia, però no vull posar-me a corregir-les si després no pot
substituir a l'actual.

Gràcies

David Gil

kde.org recordatori de afiliació a la llista de correu electrònic.

Això és un recordatori, que s'envia un cop al mes sobre la comunitat
de membres de la seva llista de correus kde.org. Inclou la vostra
informació de subscripció i el que s´ha de fer per canviar-la o
donar-se de baixa d'una llista.

Pot visitar les URLs per canviar la seva categoria de mebre o la seva
configuració, també per donar-se de baixa, setting digest-style
delivery or disabling delivery altogether (e.g., for a vacation), and
so on.

A més de les interfície de les URLs, pot usar l'email per fer aquests
mateixos canvis. Per a més informació, envieu un missatge a l'adreça
'-request-' de la llista (per exemple, mailman-request at kde.org) amb
només la paraula 'ajuda' en el cos del missatge, i un mail li serà
enviat amb instruccions.

Si té preguntes, problemes,comentaris, etc, envii'ls a
mailman-owner at kde.org.  Gràcies!

Clau de pas per al016950 at yahoo.es:

List                                     Password // URL
kde-i18n-ca at kde.org                      nonono
https://mail.kde.org/mailman/options/kde-i18n-ca/al016950%40yahoo.es