[kdecat] KDE a les III Jornades sobre el català a les noves tecnologies

Albert Cervera Areny albertca at hotpop.com
Wed Feb 2 22:03:05 UTC 2005

A Dimecres 02 Febrer 2005 22:44, Sebastia Pla i Sanz va escriure:
> Hola a tothom,
>
> Fa ara una setmana vaig rebre el correu adjunt. Li he demanat permís al
> Marc Belzunces per difundir-lo a la llista, per tal de recollir
> suggeriments. En principi jo m'he compromés a fer la presentació del
> Konqueror i a participar en una taula sobre terminologia. L'Albert Astals
> està mig convençut (o del tot ;-)) per a fer un taller sobre
> desenvolupament KDE o una presentació de les característiques del KDE 3.4.

Sebastià no et descuidis de parlar de la virgueria que suposa tenir integrat
(encastat?) al Konqueror el kpdf que sortirà amb la versió 3.4. Sincerament
és molt elegant i extremadament útil i àgil. I a més tenim per aquí un dels
desenvolupadors ;)

> El Marc ens demana si volem participar en l'Install Party o si tenim algun
> suggeriment addicional sobre algun taller. L'orientació millor que sigui
> cap a usuari "no tècnic". Això de l'Install Party pot ser una bona ocasió
> per a trobar-nos en persona, els que pugueu venir.

Sens dubte, per poc que pugui vindré a la "Festa de la Instal·lació" o més ben
dit, ja que es tracta de fer una bona propaganda i cridar l'atenció proposo
que s'anomeni "Orgia de la instal·lació".