[kdecat] KDE a les III Jornades sobre el català a les noves tecnologies

Sebastia Pla i Sanz sps at sastia.com
Wed Feb 2 21:44:23 UTC 2005

Hola a tothom,

Fa ara una setmana vaig rebre el correu adjunt. Li he demanat permís al Marc
Belzunces per difundir-lo a la llista, per tal de recollir suggeriments. En
principi jo m'he compromés a fer la presentació del Konqueror i a participar
en una taula sobre terminologia. L'Albert Astals està mig convençut (o del
tot ;-)) per a fer un taller sobre desenvolupament KDE o una presentació de
les característiques del KDE 3.4.

El Marc ens demana si volem participar en l'Install Party o si tenim algun
suggeriment addicional sobre algun taller. L'orientació millor que sigui cap
a usuari "no tècnic". Això de l'Install Party pot ser una bona ocasió per a
trobar-nos en persona, els que pugueu venir.

Com ho veieu? Si teniu alguna idea i voleu escriure-li directament al Marc,
cap problema per ell.

Sebastià