[kdecat] KDE a les III Jornades sobre el català a les noves tecnologies

Sebastia Pla i Sanz sps at sastia.com
Thu Feb 3 06:41:41 UTC 2005

A Dimecres 02 Febrer 2005 23:03, Albert Cervera Areny va escriure:
> Sens dubte, per poc que pugui vindré a la "Festa de la Instal·lació" o més
> ben dit, ja que es tracta de fer una bona propaganda i cridar l'atenció
> proposo que s'anomeni "Orgia de la instal·lació".

Això de l'orgia de la instal·lació em recorda aquell acudit: "Organització!!!"
Tothom instal·lant en el disc dur de tothom i ja m'han instal·lat Windows 3
vegades!!

Sebastià
--
Encara quedem valencians que no volem deixar d'ésser el poble que som,
que no volem cedir a la dissolució ni a la indiferència.