[kdecat] Apostrofació de sigles

David Gil al016950 at yahoo.es
Tue Feb 1 23:12:00 UTC 2005

Hola!

A Dimarts 01 Febrer 2005 23:52, Albert Cervera Areny va escriure:
> En quant a uid jo faig com el Sebastià i ho pronuncio a la catalana no a
> l'anglesa.
Hi estic d'acord si aleshores som coherents. Hauríem de considerar només la
pronunciació catalana de les paraules i apostrofar-les en conseqüència.

> En quant a ioslave ma germana (traductora) m'ha fet notar que a mi em sona
> bé l'ioslave (i no em sonaria be l'iogurt) perquè estic fent dues vocals
> tòniques quan ho pronuncio: IOslave, en lloc de fer la paraula plana
> iusleif. Només és una curiositat... ara entenc algunes coses més ;)
Salutacions a la companya de traducció!
Molt curiós. Potser és un cas discutible. Segons les regles gramaticals, no
s'hauria d'apostrofar, però sí que és de veres que no sona del tot
malament... és possible que siga perquè són sigles.

La Traducció són un munt de dubtes que no paren de créixer. Potser el
perfeccionisme crònic ens fa ser el dubte personificat.

Salutacions

David Gil
--
Visita jorge.cortell.net