[kdecat] Apostrofació de sigles

Sebastia Pla i Sanz sps at sastia.com
Tue Feb 1 22:06:26 UTC 2005

A Dimarts 01 Febrer 2005 17:50, David Gil va escriure:
> A Dimarts 01 Febrer 2005 16:17, Albert Cervera Areny va escriure:

> En principi no s'hauria d'apostrofar per les mateixes raons que he esmentat
> abans. Tampoc s'apostrofaria la paraula sencera, ja que la pronunciació de
> la "u" a principi de paraula és "iu", que és semiconsonant.

Estic totalment d'acord amb el David excepte pel que fa al cas anterior.
Personalment jo no ho pronuncio a l'anglesa "iuaidi" sinó que llegeixo la
sigla "uide" amb l'accent a la u. Per tant acostumo a dir l'uid, pronunciat
"luidé". Però això és una costum meva i altres unixers o linuxers potser ho
pronuncien de manera diferent.

Sebastià
--
Encara quedem valencians que no volem deixar d'ésser el poble que som,
que no volem cedir a la dissolució ni a la indiferència.