[kdecat] Apostrofació de sigles

Albert Cervera Areny albertca at hotpop.com
Tue Feb 1 15:17:32 UTC 2005

Hola,
 fent el repàs d'expressions que necessitarien ser apostrofades però no ho
estan em trobo amb un dubte. En alguns casos no s'ha apostrofat (entenc)
perquè la paraula que prosegueix és una sigla. Tal és el cas de:

el OSS
el APM

però també de

el ioslave
el uid

Personalment sóc partidari d'apostrofar tots els casos. Pel que fa el cas de
'ioslave' em sembla lògic ja que no hi posem cometes i per tant ho entenem
com una paraula més. El mateix per l'uid. Això no és així si quan un ho diu
en veu alta substitueix "uid" per "user identifier", potser llavors és més
natural no apostrofar: "el user identifier". Aquest és el mateix cas que les
sigles.
 Crec que pel que fa les sigles hi ha una normativa que indica que no s'ha
d'apostrofar però també és cert que en molts casos s'ignora. Què hi dieu?

PS: Quan treguem conclusions crec que també s'hauria d'afegir al llistat de
criteris utilitzats.

--
Temperatura: 3°C
Humitat Relativa: 60%