Re: [kdecat] Revisions estretes de la documentació (mireu l'IGU)

Antoni Bella evasten5 at yahoo.es
Thu Apr 28 17:04:32 UTC 2005

 --- "Josep Ma. Ferrer"
<josep.m.ferrer at telefonica.net> escribió:
> No seria millor "Xifrat a usar amb SSL v2", o sigui,
> canviar "Xifres"
> per "Xifrat"? El meu argument és que "Xifres" es
> refereix a la clau de
> xifrat, en canvi, "Xifrat" es refereix a l'algorisme
> de xifrat. I he
> vist a la IGU que "Ciphers" és la llista dels
> algorismes (DES, AES, etc.).

  No, doncs es tracta de la xifra que vols emprar o
donar suport. L'estàndard en les comunicacions és SSL
i TLS.

> Jo optaria per ser coherents i traduir sempre
> "output" per "sortida" o
> sempre per "eixida", però no de les dues maneres en
> el mateix programa.
> Personalment, prefereixo "sortida".

  Però no m'agrada i és opinió meva, clar. ;-)

  Per escollir, ja veuràs com acaveu posant ordre en
comptes de comanda o comandament, guió en comptes
d'script i ves que n'hi ha...

  Eixida em sembla molt entenidor dins d'un context
complex, en canvi amb ordre, sortida o guió a vegades
hi ha un garbull d'aquí t'espero...

> Crec que "Show image file size" es refereix a la
> mida del fitxer de la
> imatge, no a la imatge en si mateixa. Precisament, a
> la IGU, a sota hi
> ha una altra opció "Show image dimensions" que està
> traduït per "Mostra
> les dimensions de la imatge".

  Vale, no tinc mètode per a tenir el missatge i l'IGU
alhora així ho donc per vàlid.

#####

  He enviat algunes entrades mal copiades però ja
sortiran a la post-revisió.

  Gràcies Josep pels comentaris.

  Atentament
  Toni

Sort

## Correu-e :	<bella5 AT teleline DOT es>	##,
## ID de Jabber: vasten AT jabber DOT org	## i
col·laborador dels projectes:
    Debian en català: http://www.debian.org/international/Catalan/
    KDE en català: http://ca.i18n.kde.org/
    T.P: http://www2.iro.umontreal.ca/~pinard/po/registry.cgi?team=ca