Re: [kdecat] Festes de la Mercè

BELLA5 BELLA5 at teleline.es
Wed Sep 22 07:30:08 UTC 2004

  Hola Sebastià

----- Mensaje Original -----
De: Sebastia Pla i Sanz <sps at sastia.com>
Fecha: Martes, Septiembre 21, 2004 10:09 pm
Asunto: [kdecat] Festes de la Mercè

> [...]
> provaré de
> preparar una informació mínima que pugui posar-se als ordinadors
> que hi
> haurà.
>
> Si teniu alguna idea de possibles continguts no cal dir que serà
> ben rebuda.
> D'altra banda també podeu passar-vos per l'envelat en qualsevol
> moment. Si
> teniu preferències per alguna hora en concret, digueu-ho a la
> llista i podem
> quedar. L'envelat estarà obert els dies 24, 25 i 26.

  Ja fa mesos que vaig veient moviment de SL a la ciutat comptal. :))

  Un suggeriment: Si per les festes voleu fer quelcom de cara a les
traduccions us suggereixo que retoqueu el codi de la web per a que
desapareguin les notícies. El cas és que queda d'alló més lleig el que
no es mantinguin -jo encara no tinc accés a cap ordinador de treball-
i no estaria de més treure-les -va ser una mala ideia, però se n'aprèn-
 i deixar-ho per a la llista de correu.

> Cordialment,
> Sebastià

  Atentament