[kdecat] Festes de la Mercè

Orestes Mas orestes at tsc.upc.es
Tue Sep 21 22:27:59 UTC 2004

On dt, 2004-09-21 at 22:09, Sebastia Pla i Sanz wrote:
> Hola a tothom,
>
> Durant les festes de la Mercè l'ajuntament de Barcelona montarà un envelat per
> a fer promoció del programari lliure. Han demanat a un conjunt de gent si
> poden aportar continguts. Jo crec que és una bona ocasió per donar a conèixer
> les traduccions del KDE i altre programari. Per la meva banda provaré de
> preparar una informació mínima que pugui posar-se als ordinadors que hi
> haurà.
>
> Si teniu alguna idea de possibles continguts no cal dir que serà ben rebuda.
> [...]

Jo volia passar-m'hi, entre altres coses per deixar uns fulletons de
Caliu. El què no puc precisar és quan ho faré. D'entrada dissabte operen
un familiar i probablement estaré embolicat. En qualsevol cas, les hores
que m'aniran millor són divendres a la tarda, i dissabte i diumenge al
matí.

Tanmateix, per usar l'envelat tinc entès que s'havia de "reservar" una
franja horària a l'ajuntament (demà dimecres és la data límit). Ho dic
perquè sé que la UPC ho ha fet.

Orestes.