[kdecat] Estat del Kile

Pau Rul·lan Ferragut paurullan at bulma.net
Sat Oct 30 07:34:20 UTC 2004

 Bon dia!
 No havia escrit abans, així que em prsento. El meu nom és Pau Rul·lan
Ferragut i no us puc contar massa cosa de jo perque tampoc hi ha massa que
contar :P
 Escric aquesta petició per demanar si hi algú que està interessat en
localitzar en breu aquesta aplicació i si hi ha algun problema en que ho faci
jo (és a dir, que m'hi posaré si no hi ha cap pega).
 Estic casi segur que la qualitat del meu treball en si serà un poc dubtosa,
però no veig altre manera a fer-ho millor que intentant-ho.

 Salut!
 Pau Rul·lan Ferragut