[kdecat] Salut!

Xavier Muntada Samà ulthran at terra.es
Fri Oct 29 21:35:46 UTC 2004

Hola, el meu nom es Xavier i visc a Barcelona

Ja que he vist que esteu fent una traducció del Knopixx al català, m'agradaria poder ajudar en aquest projecte, ja que tinc ganes de donar un cop de mà al projecte GNU i a Linux i que millor que fer-ho en Català.

Sóc un enamorat de Linux, tant en els motius de la creació, com en funcionament, a més que tinc bastant temps lliure per poder traduïr o repassar traduccions, depèn del que necessiteu

Si necessiteu més dades ja sabeu, estaré per la llista de correo.

Salut!