[kdecat] Linux Journal Readers'Choice Awards

Sebastia Pla i Sanz sps at sastia.com
Fri Oct 29 19:15:32 UTC 2004

Hola a tohom,

KDE.News (http://dot.kde.org) publica la noticia que el KDE ha quedat el
primer en la categoria "entorn d'escriptori favorit" als premis que atorguen
els lectors de la revista Linux Journal. Això confirma la tendència dels
darrers anys. L'article diu que el KDE ha obtingut el doble de vots que el
segon classificat, el GNOME.

Als apartats individuals les aplicacions KDE han quedat força bé, tot i que
encara hi ha espai per millorar.

Jo estic subscrit al Linux Journal, però no vaig votar... ;-)

Cordialment,
Sebastià
--
Encara quedem valencians que no volem deixar d'ésser el poble que som,
que no volem cedir a la dissolució ni a la indiferència.