Re: [kdecat] Rekall en Català em falten alguns termes [reafermo "estri"]

Antoni Bella evasten5 at yahoo.es
Tue Nov 23 18:13:51 UTC 2004

 --- Josep Puigdemont <josep at imatge-sintetica.com>
escribió:
> El dl 22 de 11 del 2004 a les 22:40 +0100, en/na
> Sebastia Pla i Sanz va
> escriure:
> Ferrer va escriure:

> sempre tan encertat). A mi
> Giny té més el sentit de
> >

> El cas és que un "widget", tot i que pot ser una
> eina, no es limita
> simplement a això, sinó que va més enllà, és un
> objecte molt més
> abstracte. Per exemple un botó, un quadre de diàleg,
> un menú... tot això
> són "widgets", i cap d'ells una eina o una cosa que
> es pugui identificar
> [...]

  Un programador de ven segur que voldrà donar un
sentit més important a una traducció, però si acostes
aquesta a l'usuari, de ven segur que estri és molt més
entenedora.

  Ho dic perquè s'enten i explica molt més bé, i si no
mireu alguna part de la doc -proveu d'actualitzar
alguna plantilla- i intenteu ser coherents amb un text
que s'explica de cara a l'usuari ras:

  - Si li dius guiny es pensarà que li parles d'una
  altra aplicació amb tot de funcionalitats -o veig
  confús-, per contra, si li dius estri li picarà
  l'ullet entendrà molt més ràpid la/les
  funcionalitats que pugui tenir aquest, estri. ;-)

  - A KDE no hi ha res inamobible pel que m'agradaria
  que us penseu això que exposo i si hi ha
  disvergéncia i decidim de canviar-ho es fa arreu.

  Recordeu que el KDE és fet per i per a l'usuari
novell. Tot i que després l'empren tots doncs aquest
escriptori és... molt més.

  Atentament
  Toni

=====
Sort

## Correu-e :	<bella5 AT teleline DOT es>	##,
## ID de Jabber: vasten AT jabber DOT org	## i
col·laborador dels projectes:
    Debian en català: http://www.debian.org/international/Catalan/
    KDE en català: http://ca.i18n.kde.org/
    T.P: http://www2.iro.umontreal.ca/~pinard/po/registry.cgi?team=ca