[kdecat] Rekall en Català em falten alguns termes

Orestes Mas orestes at tsc.upc.edu
Mon Nov 22 09:49:57 UTC 2004

Sempre em passa el mateix: responc un missatge sense mirar si algú altre
ja ho ha fet abans... quin malbaratament d'energia!

Bé, tant és. Aprofito per fer alguns comentaris:

En/na Josep Ma. Ferrer ha escrit:
> En/na joan ha escrit:

> 	Només uns suggeriments, a veure si et serveixen:

> statement timeout = temps excedit [de sentència | d'operació | ...]

jo hi posava "d'expiració". Penso que "excedit" dóna a entendre que ja
s'ha sobrepassat, i la frase deu aparèixer en un control on precisament
es tracta d'especificar quin vols que sigui aquest temps.

> widget = giny

Molt genèric. Els "widgets" no són els elements de la interfície
gràfica? Si és així, jo hi posaria "control" o "visualitzador" (si només
es dedica a visualitzar)

Orestes