[kdecat] Actualització per a kdevelop

Antoni Bella evasten5 at yahoo.es
Sat Nov 20 20:28:42 UTC 2004

  Hola Sebastià

  M'he posat a treballar al kdesdk amb el poedit
(desde windows) i veig que s'ha mengat un munt de
missatges, mira de contruir una plantilla bona amb les
entrades que he revisat i puja-ho al CVS.

  Ha!! També ha deixat els msgid/msgtr a una sola
línia però això ja ho solventa el servidor.

  Ja em direu el que, ho deixaré tot fins que capturi
el meu KDE. Ho sento per les molèsties. Gràcies

  Atentament
  Toni
PD:
Mira de pujar el que hha enviat l'Orestes,
tot i que l'Albert crec que va fer alguna cosa.

=====
Sort

## Correu-e :	<bella5 AT teleline DOT es>	##,
## ID de Jabber: vasten AT jabber DOT org	## i
col·laborador dels projectes:
    Debian en català: http://www.debian.org/international/Catalan/
    KDE en català: http://ca.i18n.kde.org/
    T.P: http://www2.iro.umontreal.ca/~pinard/po/registry.cgi?team=ca