[kdecat] kdesdk i kdevelop

Sebastia Pla i Sanz sps at sastia.com
Tue Nov 23 21:53:20 UTC 2004

Hola a tothom,

Però especialment al Toni i a l'Orestes. Com que els dos heu enviat versions
traduïdes del kdevelop, us explico el que he fet.

Primer he passat el msgfmt --statistics als tres fitxers (l'actual, el del
Toni i el de l'Orestes). El resultat ha estat:

Actual: 3312 traduïts, 507 fuzzy i 312 sense traduir
Toni: 1239 traduïts, 58 fuzzy i 175 sense traduir
Orestes: 3318 traduïts

Sembla ser que el fitxer del Toni té algun problema i el de l'Orestes deu ser
antic. Per tant he fet un msgmerge de cadascun amb el darrer template de
KDE_3_3_BRANCH i quedar-me amb el que donés més quantitat de missatges
traduïts.

El fitxer del Toni m'ha donat 1239 traduïts, 1191 fuzzy i 1701 sense traduir.
Toni, em sembla que no l'hauré rebut bé. Podries comprovar-ho i tornar a
enviar-lo si és el cas? El fitxer de l'Orestes m'ha donat 3117 traduïts, 699
fuzzy i 315 sense traduir.

Sembla que no millorem el fitxer actual. Per tant, si no em dieu el contrari,
no pujo cap de les vostres versions del kdevelop.po.

Cordialment,
Sebastià
--
Encara quedem valencians que no volem deixar d'ésser el poble que som,
que no volem cedir a la dissolució ni a la indiferència.