[kdecat] Em demano el kdesdk

Sebastia Pla i Sanz sps at sastia.com
Thu Nov 18 21:48:12 UTC 2004

A Dijous 18 Novembre 2004 16:18, Antoni Bella va escriure:

>   Com en teoria només hauria d'haber-hi treballant
> algú amb el kcachegrind, el qual és massa complicat
> per a mi, el demés ja hi faré una "lleugera" revisió
> aquest mateix cap de setmana.
>
>   Confirmeu-me l'estat del mateix. Gràcies

Tot teu. Jo estic treballant amb kdepim i espero posar-me amb kdeedu en
acabar. Només recordar que el dissabte que ve (27/11) es tanca el CVS per a
la versió 3.3.2.

Cordialment,
Sebastià
--
Encara quedem valencians que no volem deixar d'ésser el poble que som,
que no volem cedir a la dissolució ni a la indiferència.