[kdecat] Rekall en Catalè

joan joan.roque at wanadoo.es
Sat Nov 13 11:57:55 UTC 2004

Bon dia,
Des de fa algun temps estic utilitzant la Xarnoppix per intentar dur-lo
a unes quantes escoles on hi faig el manteniment informàtic, arrel
d'això i de que alguns professors em demanaven programes de Bases de
Dades em vaig decidir a traduir el Rekall (del qual ara ja el tinc
pendent de fer-hi una última revisió (em queden 80 de 1147 sentències),
em trobo però amb un problema i és que tinc (o no se trobar) la forma de
traduir una sèrie de missatges que no apareixen en l'arxiu .po (que he
generat jo mateix), crec que simplement no està preparat per ser
traduït. Pot ser possible això? Que cal fer en cassos similars?
Per cert, ningú ha fet la traducció del rekall no?
He vist que teniu traduït el Kexi, miraré com està fet per intentar
resoldre els dubtes que tinc, a part d'això us interessa el Rekall que
he fet en català?

Moltes Gràcies
Joan Roqué