[kdecat] Una pregunta de novell

Albert Astals Cid tsdgeos at terra.es
Thu May 13 18:48:53 UTC 2004

Bueno l'Antoni t'ha respost en part, si el fitxer esta en el CVS del KDE
s'actualitza cada cop que es modifica el fitxer dins de la branca, si es
modifica dins d'una altra branca no ho fa, així que cal que algú
l'actualitci.

Les formes d'actualitzar-lo son:
 * A ma = copy & paste utilitzant kbabel o el que mes t'agradi ES LO MES SEGUR
pero tambe bastant PESAT :D
 * usant msgmerge fitxerAnticAmbTraduccions.po fitxerNouSenseTraduccions.po -o
fitxerNouAmbTraduccionsReaprofitades.po
aquesta comanda intenta reutilitzar les traduccions, ningu ha dit que sigui
infalible i l'Antoni va dir que a ell en algun cas no li havia acabat d'anar
gaire be pero sempre es pot probar.

Albert

A Dijous 13 Maig 2004 13:25, Marc va escriure: