[kdecat] Una pregunta de novell

BELLA5 BELLA5 at teleline.es
Thu May 13 13:05:29 UTC 2004

  Hola Marc

  Les actualitzacions les porta el mateix robot del servidor CVS. Tot
i que hi ha excepcions (com el que es tradueix sobre la branca 3.2 no
estarà a HEAD fins que li pugem i per tant no entrarà a la 3.3 fins
que algú ho façi -en això es segueix el calendari o s'atén la
disponibilitat de traductors-) però amb l'experiència i la llista de
correu dels documentadors/traductors (kde-doc-en) ja hi ha qui està
atent.

  Espero que no hagi quedat excessivament enravessat ;-)