[kdecat] Una pregunta de novell

Marc mad93 at majomo.com
Thu May 13 11:25:30 UTC 2004

Hola, em dic Marc Serra, fa força que estic subscrit a la llista de kde però
encara no he fet res en quan a traducció (de kde).

De fet ara tinc exàmens així que per el moment tampoc podré fer res ^^U

El meu dubte és amb els fitxers .po, si és posible la seva reutilització. És a
dir, si jo tinc un fitxer .po d'una versió anterior he de tornar a traduir
totes les entrades? (o fer un copiar/enganxar de l'antic .po) o el Kbabel (o
el programa que sigui) és capaç de reconèixer les entrades ja fetes i només
fer falta entrar les noves?

Un com m'acabi d'aclarir amb com va la cosa i acabi els exàmens alguna cosa
farem ;)