Fwd: Re: [kdecat] Revifar el contacte

BELLA5 BELLA5 at teleline.es
Tue May 4 09:47:09 UTC 2004

  Hola Leo, Orestes i bones a tots/es,

  Fins que no m'instal·li en condicions (rebre l'ordinador... -va per
llarg-) no podré col·laborar com m'agradaria però es farà el que es
pugui. Si us comuniquen cap prolema ja vaig revisant el correu de tant
en tant, i si cal dono de baixa el meu compte i que el demani un de
vosaltres.

  Una cosa que des de $Win$ no puc comprovar :-(
      Suposo que l'Albert ja està a l'aguait de que al mòdul kdeedu
    molts programes requereixen atenció addcional amb fitxers adjunts.
    És important!! Assegureu-vos de que el traductor ho té en compte.

  Atentament