Fwd: Re: [kdecat] Revifar el contacte

Albert Astals Cid tsdgeos at terra.es
Tue May 4 18:36:51 UTC 2004

A Dimarts 04 Maig 2004 11:47, BELLA5 va escriure:
>   Hola Leo, Orestes i bones a tots/es,
>
>   Fins que no m'instal·li en condicions (rebre l'ordinador... -va per
> llarg-) no podré col·laborar com m'agradaria però es farà el que es
> pugui. Si us comuniquen cap prolema ja vaig revisant el correu de tant
> en tant, i si cal dono de baixa el meu compte i que el demani un de
> vosaltres.
>
>   Una cosa que des de $Win$ no puc comprovar :-(
>       Suposo que l'Albert ja està a l'aguait de que al mòdul kdeedu
>     molts programes requereixen atenció addcional amb fitxers adjunts.
> [...]

Et refereixes a les dades de khangman per exemple?

http://webcvs.kde.org/cgi-bin/cvsweb.cgi/kde-i18n/ca/data/kdeedu/

Si, més o menys estic al corrent.

Anne-Marie Mahfouf (la coordinadora de kde-edu) va fer el moviment des fitxers
des del directori del khangman al nostre, suposo que ho va fer be.