[kdecat] Un parell de coses a corregir

BELLA5 BELLA5 at teleline.es
Tue Jun 15 06:49:53 UTC 2004

----- Mensaje Original -----
De: Sebastià Pla i Sanz <sps at sastia.com>
Fecha: Domingo, Junio 13, 2004 9:54 pm
Asunto: Re: [kdecat] Un parell de coses a corregir

> Crec que no ens hauríem de limitar a discutir-ho l'Albert i jo.
> Estaria bé que
> els que esteu subscrits a la llista (48 persones usuàries del KDE)
> doneu la
> vostra opinió. Fins ara només l'Antoni ha opinat. Per la meva
> banda accepto
> el que digui la majoria.
>
> Records,
> Sebastià

  Hola Sebastià

  El meu correu també corre per aquí i li donava la rao en tots dos
casos a l'Albert tot i que tal i com proposes el "sensible a caixa"
tampoc està malament, i a més és curtet. Pel que fa a "proxy" a
d'altres grups de traducció TP/Debian/Kernel/"KDE"... i potser algun
més s'empra intermediari, és molt més aclaridor i a l'abast d'un
usuari normalet.