[kdecat] Un parell de coses a corregir

Josep Ma. Ferrer josep.m.ferrer at telefonica.net
Wed Jun 16 19:09:11 UTC 2004

En/na Albert Astals Cid ha escrit:
> El tema de "case sensitive" -> "sensible a caixa" ja és una mica antic, fa
> algun temps crec que es va decidir canviar-lo per "distingeix majúscules"
>
> Però encara he trobat 10 entrades a HEAD que posa sensible a caixa, esteu
> d'acord q les canvii?
>
> Una altra cosa és això:
> Konqueror -> arranjament -> configura konqueror -> Intermediari ....... i un
> es troba missatges com
>
> "Especifica manualment l'arranjament del procurador"
>
> Però??? no estava jo configurant l'intermediari? pq c**y hem posa procurador
> ara?

> [...]

	Només dues opinions ràpides:

	"case sensitive", a mi m'agrada més traduïr-ho per "sensible a caixa",
encara que l'altra és potser més entenedora. Motius: més curta,
traducció directa de l'anglès. Si a tots els llocs es tradueix igual, i
encara que la primera vegada sobti, la usabilitat augmenta. L'explicació
de "sensible a caixa" pot estar als "tips" o "consells".

	Pel que fa a "proxy", prefereixo "intermediari". Un procurador és una
persona que representa i vetlla pels interessos del seu client en un
litigi judicial (això és una definció de la meva dona que va treballar
en el despatx d'un procurador). Donar-li un nou sentit informàtic crec
que ja és massa agosarat :)

Del cercaterm (http://www.termcat.net/)

servidor intermediari
<Internet>