[kdecat] Pregunta (problemes amb els plurals?)

Marc marcoll at ya.com
Thu Feb 19 16:08:56 UTC 2004

Hola, llista! Estic traduint el Gwenview, i hi ha una cadena,
concretament aquesta:

_n: %1 - One Image\n
%1 - %n images

que quan la tradueixo, cada vegada que deso la feina em diu que "s'ha
trobat un error en les formes plurals" (¿?). Fins i tot si copio la
cadena tal cual, en anglès, em diu el mateix . La única manera de que no
es queixi és deixant la cadena sense traduir. Algú em sabria dir què li
passa al KBabel? El tinc configurat amb dues formes de fer el plural,
però encara que n'hi posi disset em segueix donant la tabarra. Què pot ser?

Marc Coll