[kdecat] Assigneu-me feina

Josep Ma. Ferrer josep.m.ferrer at wanadoo.es
Tue Feb 10 22:51:46 UTC 2004

En/na Benjamí Villoslada ha escrit:
> El Dimarts 10 Febrer 2004 14:35, Orestes Mas va escriure:

> :)
>
> El nou web ca.i18n.kde.org és una gran passa, felicitats als autors.
>
> Amb la resposta de n'Albert ho tenc un poc més clar.

	No sé si serà el cas, però a vegades en Sebastià està una mica
atrafegat. Si veieu que no diu res, podeu agafar quelcom que no estigui
traduït. Però millor que anuncieu la vostra elecció a la llista, per a
evitar duplicar esforços.

> M'apunto a la coa.  Que sigui quelcom fàcil per començar O:)

	Ànim, que tot és relativament fàcil ;)

> M'agradaria que les properes patums de distro, previsiblement anunciant el 3.2
> a tort i a dret, el portessin el més catalanitzat possible.
>
> Pregunta, aprofitant: Si es veu alguna cosa mal traduïda, es pot tocar el .po
> i passar-lo al coordinador perquè el pengi al CVS?   No tenc la 3.2 perquè
> els meus sistemes estan en producció i els experiments a casa es fan amb
> gasosa, però per experiència amb els anteriors, sempre hi ha qualque cosa a
> millorar... ara recordo el "paparera" del KMail --que no he mirat si està
> canviat a la 3.2, però al KMail de la 3.1 ho veig cada dia :)

	Crec que el Kmail ja té la "paperera" solucionada al 3.2. Per al tema
dels errors potser la millor opció és enviar l'error a la llista i el
responsable ja l'esmenarà.

	Salutacions!