[kdecat] Assigneu-me feina

Benjamí Villoslada benjami at bitassa.com
Tue Feb 10 17:02:12 UTC 2004

El Dimarts 10 Febrer 2004 14:35, Orestes Mas va escriure:
> He seguit els mateixos passos que el Benjamí, i ja m'he baixat la
> darrera versió dels missatges del CVS.

:)

El nou web ca.i18n.kde.org és una gran passa, felicitats als autors.

Amb la resposta de n'Albert ho tenc un poc més clar.

> Vull començar a traduir quelcom ja, però com que no sé exactament què és
> el més urgent, demano al coordinador (és el Sebastià?) que m'assigni
> feina.

M'apunto a la coa.  Que sigui quelcom fàcil per començar O:)

M'agradaria que les properes patums de distro, previsiblement anunciant el 3.2
a tort i a dret, el portessin el més catalanitzat possible.

Pregunta, aprofitant: Si es veu alguna cosa mal traduïda, es pot tocar el .po
i passar-lo al coordinador perquè el pengi al CVS?   No tenc la 3.2 perquè
els meus sistemes estan en producció i els experiments a casa es fan amb
gasosa, però per experiència amb els anteriors, sempre hi ha qualque cosa a
millorar... ara recordo el "paparera" del KMail --que no he mirat si està
canviat a la 3.2, però al KMail de la 3.1 ho veig cada dia :)

--
Benjamí
http://bitassa.com

.